Thursday 5 April 2012

life goes on

EllOo..elloo..dah lama xde contengan CikPinGu..ketandusan idea dan xde mood nk berblog..hehe..kesibukan, keletihan, stress mcm2 perasaan, emosi melanda diri..hari ni ada frenz CikPinGu baru nak belajar berblog untuk assignment..kira beginner la macam CikPinGu, baru bertatih di dunia blogger nie..to my frenz "welcome to the club"..hope u will success and enjoying of blogging. 

a part of life

bila bercerita tentang frenz nie,CikPinGu tetiba rindu pada teman2 sekuliah CikPinGu..dah lama xpergi berjimba, berjoli, shopim sakan together gether..kalau ada reuniOn kan best..CikPinGu rindu sgt2 kenangan silam especially zaman study Diploma.. Especially my roommate "azzah, imah.aini"..rasa baru semlm je sambut salam perkenalan diorg,thanks for being my frenz, support me, hold me, care for me and cheering me in the journey of life..without uols i'm not what i'am now!!  and now masing2 always busy..ada responsibilities and their own life but i'm so glad because we still contact each other. if i can turn back time,i missed the moment during campus life..ohh my DBS,all my frenz being nice to me,cheerful my life and i'm really missed when we are having time together such as picnic, vocation to an island...hope this relationship never end and i wish all my frenz success in their field, happy life with their loving family ('',)  

No comments:

Post a Comment